46,95 €
46,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 06.01.25
payback
23 °P sammeln
46,95 €
46,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 06.01.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
23 °P sammeln
Als Download kaufen
46,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 06.01.25
payback
23 °P sammeln
Jetzt verschenken
46,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 06.01.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
23 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: ePub

In this insightful text, Cristina Ziliani and Marco Ieva trace the evolution of thinking, contemporary themes and practice in Loyalty Management.
It will guide marketers, business leaders and post graduate students through the changes in marketing thought and practice of Loyalty Management.

  • Geräte: eReader
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 5.42MB
Produktbeschreibung
In this insightful text, Cristina Ziliani and Marco Ieva trace the evolution of thinking, contemporary themes and practice in Loyalty Management.

It will guide marketers, business leaders and post graduate students through the changes in marketing thought and practice of Loyalty Management.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Cristina Ziliani, PhD, is Professor of Marketing at the University of Parma, Italy and the scientific director of the Osservatorio Fedeltà UniPR. She lectures at leading universities and business events around the world.

Marco Ieva is Associate Professor in Marketing at the University of Parma, Italy. His research interests are retailing, loyalty management and marketing innovation.