Rahul Pratap Singh Pratap Singh Kaurav, Asha Thomas
Marketing Analytics Using Excel (eBook, ePUB)
A Beginner's Guide
47,95 €
47,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 29.03.25
24 °P sammeln
47,95 €
Als Download kaufen
47,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 29.03.25
24 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
47,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 29.03.25
Alle Infos zum eBook verschenken
24 °P sammeln
Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Rahul Pratap Singh Pratap Singh Kaurav, Asha Thomas
Marketing Analytics Using Excel (eBook, ePUB)
A Beginner's Guide
- Format: ePub
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This introductory guide to marketing analytics using Microsoft Excel provides a broad and easy-to-understand overview of marketing analytics for those who are new to the subject.
- Geräte: eReader
- mit Kopierschutz
- eBook Hilfe
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Gokhan YildirimApplied Marketing Analytics Using R (eBook, ePUB)44,95 €
- Gokhan YildirimApplied Marketing Analytics Using Python (eBook, ePUB)47,95 €
- John BairdLeading with Heart (eBook, ePUB)15,99 €
- Rick SpairThe Art of Selling - A Comprehensive Guide to Success: Knowledge, Strategies, and Insights Needed to Excel in the Art of Selling (eBook, ePUB)8,49 €
- Daniel HallUsing a Podcast to Build an Audience (Real Fast Results, #11) (eBook, ePUB)0,99 €
- Prabhakant SinhaThe Harvard Business Review Sales Management Handbook (eBook, ePUB)18,95 €
- Daniel HallMake Money Using Social Media without Spending a Dime with Focus on Snapchat (Real Fast Results, #59) (eBook, ePUB)0,99 €
-
-
-
This introductory guide to marketing analytics using Microsoft Excel provides a broad and easy-to-understand overview of marketing analytics for those who are new to the subject.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, D ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: SAGE Publications
- Erscheinungstermin: 29. März 2025
- Englisch
- ISBN-13: 9781036201944
- Artikelnr.: 72258767
- Verlag: SAGE Publications
- Erscheinungstermin: 29. März 2025
- Englisch
- ISBN-13: 9781036201944
- Artikelnr.: 72258767
Dr. Kaurav is an Associate Professor at FORE School of Management (FSM), New Delhi. Here he is responsible for teaching, training, research, and consultancy. His teaching and research interests include Marketing Management, Services Marketing, Research Methodology, Marketing Research, and Marketing Analytics. He is a professionally acquired trainer for quantitative and qualitative research software and into the training of SPSS, Jamovi, MAXQDA, NVIVO, and Bibliometric Analysis. He has been associated with the University of Liverpool, UK, BITS-Pilani, and Taylor's University, Malaysia as an adjunct faculty.
1. Introduction to Marketing Analytics
2. Basics of Excel in Marketing Analytics
3. Data in Marketing
4. Understanding the Market
5. Metrics and Key Performance Indicators
6. Customer Analytics
7. Analysing Marketing Mix
8. Marketing Mix Modelling
9. Forecasting for Sales
10. Artificial Intelligence in Marketing Analytics
11. Perspective Analytics in Marketing
12. Digital Marketing Analytics
13. Reporting and Visualization
14. Free and Open Access Tools
15. Market of Marketing Analytics
2. Basics of Excel in Marketing Analytics
3. Data in Marketing
4. Understanding the Market
5. Metrics and Key Performance Indicators
6. Customer Analytics
7. Analysing Marketing Mix
8. Marketing Mix Modelling
9. Forecasting for Sales
10. Artificial Intelligence in Marketing Analytics
11. Perspective Analytics in Marketing
12. Digital Marketing Analytics
13. Reporting and Visualization
14. Free and Open Access Tools
15. Market of Marketing Analytics
1. Introduction to Marketing Analytics
2. Basics of Excel in Marketing Analytics
3. Data in Marketing
4. Understanding the Market
5. Metrics and Key Performance Indicators
6. Customer Analytics
7. Analysing Marketing Mix
8. Marketing Mix Modelling
9. Forecasting for Sales
10. Artificial Intelligence in Marketing Analytics
11. Perspective Analytics in Marketing
12. Digital Marketing Analytics
13. Reporting and Visualization
14. Free and Open Access Tools
15. Market of Marketing Analytics
2. Basics of Excel in Marketing Analytics
3. Data in Marketing
4. Understanding the Market
5. Metrics and Key Performance Indicators
6. Customer Analytics
7. Analysing Marketing Mix
8. Marketing Mix Modelling
9. Forecasting for Sales
10. Artificial Intelligence in Marketing Analytics
11. Perspective Analytics in Marketing
12. Digital Marketing Analytics
13. Reporting and Visualization
14. Free and Open Access Tools
15. Market of Marketing Analytics