47,95 €
47,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 29.03.25
payback
24 °P sammeln
47,95 €
47,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 29.03.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
24 °P sammeln
Als Download kaufen
47,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 29.03.25
payback
24 °P sammeln
Jetzt verschenken
47,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 29.03.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
24 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: ePub

This introductory guide to marketing analytics using Microsoft Excel provides a broad and easy-to-understand overview of marketing analytics for those who are new to the subject.

Produktbeschreibung
This introductory guide to marketing analytics using Microsoft Excel provides a broad and easy-to-understand overview of marketing analytics for those who are new to the subject.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, D ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Dr. Kaurav is an Associate Professor at FORE School of Management (FSM), New Delhi. Here he is responsible for teaching, training, research, and consultancy. His teaching and research interests include Marketing Management, Services Marketing, Research Methodology, Marketing Research, and Marketing Analytics. He is a professionally acquired trainer for quantitative and qualitative research software and into the training of SPSS, Jamovi, MAXQDA, NVIVO, and Bibliometric Analysis. He has been associated with the University of Liverpool, UK, BITS-Pilani, and Taylor's University, Malaysia as an adjunct faculty.