Marketing Transformation: Marketing Practice in an Ever Changing World (eBook, PDF)
Proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC)
Redaktion: Rossi, Patricia; Krey, Nina
Alle Infos zum eBook verschenken
Marketing Transformation: Marketing Practice in an Ever Changing World (eBook, PDF)
Proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC)
Redaktion: Rossi, Patricia; Krey, Nina
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This proceedings volume examines transformation in marketing to better understand current and future standing of the marketing field. From whether there is a need for transformation in our field; what methodological transformations are necessary; historical looks at how the field has transformed and continues to transform; how learning institutes are transforming and how marketing theory, practice, consumption practices and people are transforming as the world continues to change. It is by understanding these changes and transformations that marketers have a better knowledge of the discipline.…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 6.19MB
- Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers (eBook, PDF)233,95 €
- Social Commerce (eBook, PDF)121,95 €
- Advances in Advertising Research X (eBook, PDF)89,95 €
- -21%11Karin WeissingerOnline-Kommunikation für Zielgruppen mit einem nachhaltigen Lebensstil (eBook, PDF)62,99 €
- -23%11Ricarda Carina RainerDigital Signage am Point of Sale (eBook, PDF)49,99 €
- The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World (eBook, PDF)161,95 €
- S. Umit KucukBrand Hate (eBook, PDF)53,95 €
- -22%11
-
-
Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promotingtimely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses, and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complementing the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 322
- Erscheinungstermin: 16. November 2017
- Englisch
- ISBN-13: 9783319687506
- Artikelnr.: 52937550
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 322
- Erscheinungstermin: 16. November 2017
- Englisch
- ISBN-13: 9783319687506
- Artikelnr.: 52937550
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.