Mathematics Education and Culture (eBook, PDF)
Redaktion: Bishop, Alan
73,95 €
73,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
37 °P sammeln
73,95 €
Als Download kaufen
73,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
37 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
73,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
37 °P sammeln
Mathematics Education and Culture (eBook, PDF)
Redaktion: Bishop, Alan
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 16.42MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Perspectives on the Teaching of Geometry for the 21st Century (eBook, PDF)113,95 €
- Collaboration in Teacher Education (eBook, PDF)73,95 €
- Mathematics for Tomorrow's Young Children (eBook, PDF)113,95 €
- Learning Through Teaching Mathematics (eBook, PDF)73,95 €
- Meaning in Mathematics Education (eBook, PDF)73,95 €
- New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education (eBook, PDF)81,95 €
- International Perspectives on the Teaching and Learning of Geometry in Secondary Schools (eBook, PDF)89,95 €
-
-
-
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 169
- Erscheinungstermin: 17. April 2013
- Englisch
- ISBN-13: 9789401722094
- Artikelnr.: 44064130
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 169
- Erscheinungstermin: 17. April 2013
- Englisch
- ISBN-13: 9789401722094
- Artikelnr.: 44064130
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Mathematical Education and Aboriginal Children.- On Culture, Geometrical Thinking and Mathematics Education.- School Mathematics in Culture-Conflict Situations.- Mathematics Education in Its Cultural Context.- Values, Mathematics Education, and the Task of Developing Pupils' Personalities: An Indonesian Perspective.- Outcomes of Schooling: Mathematics Achievement and Attitudes Towards Mathematics Learning in Hong Kong.- Institutional Issues in the Study of School Mathematics: Curriculum Research.- The Computer as a Cultural Influence in Mathematical Learning.- Book Reviews.- Erich Ch. Wittmann, ElementargeometrieundWirklichkeit.- C. C McKnight, F. J. Crosswhite, J. A. Dossey, E. Kifer, J. O. Swafford, K. J. Travers, and T. J. Cooney, The Underachieving Curriculum - Assessing US School Mathematics from an International Perspective.- Louise Lafortune (ed.), Women and Mathematics.- J. Dhombres, A. Dahan-Dalmedico, R. Bkouche, C. Houzel, and M. Guillemot, Mathématiquesau fil des âges.
Mathematical Education and Aboriginal Children.- On Culture, Geometrical Thinking and Mathematics Education.- School Mathematics in Culture-Conflict Situations.- Mathematics Education in Its Cultural Context.- Values, Mathematics Education, and the Task of Developing Pupils' Personalities: An Indonesian Perspective.- Outcomes of Schooling: Mathematics Achievement and Attitudes Towards Mathematics Learning in Hong Kong.- Institutional Issues in the Study of School Mathematics: Curriculum Research.- The Computer as a Cultural Influence in Mathematical Learning.- Book Reviews.- Erich Ch. Wittmann, ElementargeometrieundWirklichkeit.- C. C McKnight, F. J. Crosswhite, J. A. Dossey, E. Kifer, J. O. Swafford, K. J. Travers, and T. J. Cooney, The Underachieving Curriculum - Assessing US School Mathematics from an International Perspective.- Louise Lafortune (ed.), Women and Mathematics.- J. Dhombres, A. Dahan-Dalmedico, R. Bkouche, C. Houzel, and M. Guillemot, Mathématiquesau fil des âges.