This edited collection - one of a kind in its field - addresses the theoretical and practical implications facing representations of midwifery and media. Bringing together international scholars and practitioners, this succinct volume offers a cross-disciplinary discussion regarding the role of media in childbirth, midwifery and pregnancy representation. One chapter critiques the provision and dissemination of health information and promotional materials in a suburban antenatal clinic, while others are devoted to specific forms of media - television, the press, social media - looking at how each contribute to women's perceptions and anxieties with regard to childbirth.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826