Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Herstellerkennzeichnung
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Inhaltsangabe
1. Patronage in Asian political systems: a framework for research B. Guy Peters; Part I. One-party Dominated Systems: 2. Governing the global city's mandarinate: politically motivated appointments in Singapore's public sector Assel Mussagulova and George Wong; 3. Patronage and politicisation in the Indian administrative service Naresh Chandra Saxena; 4. Political patronage, civil service politicisation and the ordeals of career civil servants: insights from Bangladesh Mohammad Mizanur Rahman; Part II. Two-party/Multi-party Systems: 5. Patronage appointment in Japanese politics: political representation in a large bureaucracy Masao Kikuchi; 6. Patronage in Mongolia Oyunsuren Damdinsuren, Julian Dierkes and Byambakhand Luguusharav; 7. Loyalty or expertise? The practice of political patronage in Taiwan Tong-yi Huang and Zong-xian Huang; 8. Patronage in South Korea Min Han Kim, Byongseob Kim and Hyejin Kang; 9. Patronage appointments in the Philippine public service Maria Fe Villamejor-Mendoza; Part III. Autocracies: 10. Varieties of patronage in a single party state: ministers in China Jiangnan Zhu, Siqin Kang and Yaowensong Song; 11. Party patronage in Kazakhstan Colin Knox and Saltanat Janenova; 12. Political patronage in Vietnam Minh-Quang Le, Chi-Kien Phung and Quang-Minh Le; 13. Conclusions Colin Knox and B. Guy Peters; Index.
1. Patronage in Asian political systems: a framework for research B. Guy Peters; Part I. One-party Dominated Systems: 2. Governing the global city's mandarinate: politically motivated appointments in Singapore's public sector Assel Mussagulova and George Wong; 3. Patronage and politicisation in the Indian administrative service Naresh Chandra Saxena; 4. Political patronage, civil service politicisation and the ordeals of career civil servants: insights from Bangladesh Mohammad Mizanur Rahman; Part II. Two-party/Multi-party Systems: 5. Patronage appointment in Japanese politics: political representation in a large bureaucracy Masao Kikuchi; 6. Patronage in Mongolia Oyunsuren Damdinsuren, Julian Dierkes and Byambakhand Luguusharav; 7. Loyalty or expertise? The practice of political patronage in Taiwan Tong-yi Huang and Zong-xian Huang; 8. Patronage in South Korea Min Han Kim, Byongseob Kim and Hyejin Kang; 9. Patronage appointments in the Philippine public service Maria Fe Villamejor-Mendoza; Part III. Autocracies: 10. Varieties of patronage in a single party state: ministers in China Jiangnan Zhu, Siqin Kang and Yaowensong Song; 11. Party patronage in Kazakhstan Colin Knox and Saltanat Janenova; 12. Political patronage in Vietnam Minh-Quang Le, Chi-Kien Phung and Quang-Minh Le; 13. Conclusions Colin Knox and B. Guy Peters; Index.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826
Wir verwenden Cookies und ähnliche Techniken, um unsere Website für Sie optimal zu gestalten und Ihr Nutzererlebnis fortlaufend zu verbessern. Ihre Einwilligung durch Klicken auf „Alle Cookies akzeptieren“ können Sie jederzeit widerrufen oder anpassen. Bei „Nur notwendige Cookies“ werden die eingesetzten Techniken, mit Ausnahme derer, die für den Betrieb der Seite unerlässlich sind, nicht aktiviert. Um mehr zu erfahren, lesen Sie bitte unsere Datenschutzerklärung.
Notwendige Cookies ermöglichen die Grundfunktionen einer Website (z. B. Seitennavigation). Sie können nicht deaktiviert werden, da eine technische Notwendigkeit besteht.
Funktionale Cookies sorgen für ein komfortables Nutzererlebnis und speichern z. B. ob Sie eingeloggt bleiben möchten. Diese Arten von Cookies dienen der „Wiedererkennung“, wenn Sie unsere Website besuchen.
Wir nutzen Marketing Cookies, um die Relevanz unserer Seiten und der darauf gezeigten Werbung für Sie zu erhöhen und auf Ihre Interessen abzustimmen. Zu diesem Zweck teilen wir die Daten auch mit Drittanbietern.