45,95 €
45,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 02.05.25
payback
23 °P sammeln
45,95 €
45,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 02.05.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
23 °P sammeln
Als Download kaufen
45,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 02.05.25
payback
23 °P sammeln
Jetzt verschenken
45,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 02.05.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
23 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: PDF

Principles of Dynamic Pedagogy reinvigorates teachers' potential to cultivate meaningful growth in their students by leveraging a more reciprocal, interdependent relationship between curriculum, instruction, assessment, and learning.

Produktbeschreibung
Principles of Dynamic Pedagogy reinvigorates teachers' potential to cultivate meaningful growth in their students by leveraging a more reciprocal, interdependent relationship between curriculum, instruction, assessment, and learning.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Eleanor Armour-Thomas is Professor Emerita, Teacher Educator in Educational Psychology, and former Chairperson in the Department of Secondary Education at Queens College, City University of New York, USA.

Edmund W. Gordon is John M. Musser Professor of Psychology Emeritus at Yale University, USA, as well as Richard March Hoe Professor Emeritus of Psychology and Education and Founding Director of the Institute of Urban and Minority Education (IUME) at Teachers College, Columbia University, USA.