42,95 €
42,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
21 °P sammeln
42,95 €
42,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
21 °P sammeln
Als Download kaufen
42,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
21 °P sammeln
Jetzt verschenken
42,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
21 °P sammeln
  • Format: ePub

This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices.

  • Geräte: eReader
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 7.16MB
Produktbeschreibung
This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Michä G¿owacki is Assistant Professor at the Institute of Journalism at University of Warsaw, Poland. Lizzie Jackson is Professor of Interactive Media at Ravensbourne College of Design and Communication, UK