20,95 €
20,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 30.12.24
payback
10 °P sammeln
20,95 €
20,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 30.12.24

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
10 °P sammeln
Als Download kaufen
20,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 30.12.24
payback
10 °P sammeln
Jetzt verschenken
20,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 30.12.24

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
10 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: PDF

Disrupting the individualism of much conventional psychological research into learning, this book presents a situated, practice-based understanding of learning, based on the theories of situated learning and practice architectures, conceptualising learning as ontological transformation.

Produktbeschreibung
Disrupting the individualism of much conventional psychological research into learning, this book presents a situated, practice-based understanding of learning, based on the theories of situated learning and practice architectures, conceptualising learning as ontological transformation.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Stephen Kemmis is Professor Emeritus, Charles Sturt University, Victoria, Australia, and Professor Emeritus, Federation University, Victoria, Australia.

Christine Edwards-Groves is Professor and ARC Fellow at Griffith University, Australia.

Peter Grootenboer is Professor of Education in the Griffith Institute for Educational Research, Griffith University, Australia.