42,95 €
42,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 12.02.25
payback
21 °P sammeln
42,95 €
42,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 12.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
21 °P sammeln
Als Download kaufen
42,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 12.02.25
payback
21 °P sammeln
Jetzt verschenken
42,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 12.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
21 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: PDF

This book explores strategic brand management both in and through sport, thus helping in deepening our understanding of this promising field, while offering directions for future research in the area. The chapters in this book were originally published in Journal of Strategic Marketing.

Produktbeschreibung
This book explores strategic brand management both in and through sport, thus helping in deepening our understanding of this promising field, while offering directions for future research in the area. The chapters in this book were originally published in Journal of Strategic Marketing.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Argyro Elisavet Manoli is Associate Professor of Marketing and Management in Bergamo University. Following a career as a sports marketeer, Prof. Manoli begun her academic career in the UK. Her research interests focus on two broad areas, marketing communications management and integrity management in the context of sport.