Strategic Innovative Marketing (eBook, PDF)
5th IC-SIM, Athens, Greece 2016
Redaktion: Kavoura, Androniki; Tomaras, Petros; Sakas, Damianos P.
Alle Infos zum eBook verschenken
Strategic Innovative Marketing (eBook, PDF)
5th IC-SIM, Athens, Greece 2016
Redaktion: Kavoura, Androniki; Tomaras, Petros; Sakas, Damianos P.
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This proceedings volume presents the latest on the theoretical approach of the contemporary issues evolved in strategic marketing and the integration of theory and practice. It highlights strategic research and innovative activities in marketing. The contributed chapters are concerned with using modern qualitative and quantitative techniques based on information technology used to manage and analyze business data, to discover hidden knowledge and to introduce intelligence into marketing processes. This allows for a focus on innovative applications in all aspects of marketing, of computerized…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 11.91MB
- Strategic Innovative Marketing (eBook, PDF)161,95 €
- Strategic Innovative Marketing (eBook, PDF)113,95 €
- Digital and Social Media Marketing (eBook, PDF)161,95 €
- April Ursula FoxSocial Media Analytics Strategy (eBook, PDF)35,95 €
- Michael KaufmannInductive Fuzzy Classification in Marketing Analytics (eBook, PDF)73,95 €
- Mahmud Akhter ShareefMobile Marketing Channel (eBook, PDF)44,95 €
- Advanced Business Analytics (eBook, PDF)73,95 €
-
-
-
The chapters from the proceedings of the 5th International Conference on Strategic Innovative Marketing 2016 cover areas such as social media marketing innovation, sustainable marketing, customer satisfaction strategies, customer relationship management, marketing research and analytics. The papers have been written by scientists, researchers, practitioners and students that demonstrate a special orientation in strategic marketing, all of whom aspire to be ahead of the curve based on the pillars of innovation. This proceedings volume shares their recent contributions to the field and showcases their exchange of insights on strategic issues in the science of innovation marketing.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 556
- Erscheinungstermin: 2. Juni 2017
- Englisch
- ISBN-13: 9783319562889
- Artikelnr.: 53063711
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 556
- Erscheinungstermin: 2. Juni 2017
- Englisch
- ISBN-13: 9783319562889
- Artikelnr.: 53063711
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.