73,95 €
73,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
37 °P sammeln
73,95 €
73,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
37 °P sammeln
Als Download kaufen
73,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
37 °P sammeln
Jetzt verschenken
73,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
37 °P sammeln
  • Format: PDF

Managing strategies for professional service firms is an important and complex activity. The main issues in this book cover the core management principles for service firms in a comprehensive way. Based on current research findings it includes the management of service quality, knowledge and marketing as well as people, organizational and strategic issues. In understanding critical resources managers and partners will be able to effectively develop and exploit them. The book contains practical advice and offers a profound insight into the managerial excellence of service companies.

Produktbeschreibung
Managing strategies for professional service firms is an important and complex activity. The main issues in this book cover the core management principles for service firms in a comprehensive way. Based on current research findings it includes the management of service quality, knowledge and marketing as well as people, organizational and strategic issues. In understanding critical resources managers and partners will be able to effectively develop and exploit them. The book contains practical advice and offers a profound insight into the managerial excellence of service companies.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Dr. Max Ringlstetter ist Professor für Betriebswirtschaftslehre an der katholischen Universität Eichstätt. Sein Lehrstuhl hat sich in den vergangenen Jahren verstärkt mit Neuen Medien, Konvergenz in der Medienindustrie und den Folgen beschäftigt.

Prof. Dr. Stephan Kaiser, Jg. 1971, Studium an der Universität Regensburg und der University of Wales Swansea, Diplomkaufmann 1996 - Promotion zum Dr. rer. pol. 2001 an der der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt Kath. Universität Eichstätt-Ingolstadt, Habilitation am Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Organisation und betriebliches Personalwesen an der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt.