Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe is a unique collection of instructive and detailed essays that will help readers to understand and navigate the complexities of the business world and marketplace of Eastern Europe.
Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe is a unique collection of instructive and detailed essays that will help readers to understand and navigate the complexities of the business world and marketplace of Eastern Europe.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Autorenporträt
V H Kirpalani, Lechoslaw Garbarski, Erdener Kaynak
Inhaltsangabe
About the Editors. Contributors. Acknowledgments. Foreword. Preface. 1. Central Eastern Europe, Russia and the Ukraine: Economic and Socio Demographic -V.H. Manek Kirpalani. 2. Regional Economic and Marketing Structure-V.H. Manek Kirpalani. 3. Consumer Behavior -L. Garbarski. 4. Industrial Policy -A. Nowak and V.H. Manek Kirpalani. 5. Marketing Evolution in Transition Economies - R. Glowacki and G.Karasiewicz. 6. Education Evolution: The Case of Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management - L.Garbarski. 7. Product Cases from Eastern Europe-V.H. Manek Kirpalani and Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management. 8. The Stockmann Department Store Penetration of Russia - H. Seristo. 9. NK Cables Invades Eastern Europe-Peter Gabrielsson and Mika Gabrielsson. 10. Shadow Economy: The Hungarian Case-Istvan Molnar and Pal Belyo. Notes. Index
About the Editors. Contributors. Acknowledgments. Foreword. Preface. 1. Central Eastern Europe, Russia and the Ukraine: Economic and Socio Demographic -V.H. Manek Kirpalani. 2. Regional Economic and Marketing Structure-V.H. Manek Kirpalani. 3. Consumer Behavior -L. Garbarski. 4. Industrial Policy -A. Nowak and V.H. Manek Kirpalani. 5. Marketing Evolution in Transition Economies - R. Glowacki and G.Karasiewicz. 6. Education Evolution: The Case of Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management - L.Garbarski. 7. Product Cases from Eastern Europe-V.H. Manek Kirpalani and Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management. 8. The Stockmann Department Store Penetration of Russia - H. Seristo. 9. NK Cables Invades Eastern Europe-Peter Gabrielsson and Mika Gabrielsson. 10. Shadow Economy: The Hungarian Case-Istvan Molnar and Pal Belyo. Notes. Index
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826