The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World (eBook, PDF)
Proceedings of the 2011 World Marketing Congress
Redaktion: Campbell, Colin L.
Alle Infos zum eBook verschenken
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World (eBook, PDF)
Proceedings of the 2011 World Marketing Congress
Redaktion: Campbell, Colin L.
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This volume includes the full proceedings from the 2011 World Marketing Congress held in Reims, France with the theme The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices throughout the world. This volume resents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 32.01MB
- Ada Maria BaroneArtificial Intelligence along the Customer Journey (eBook, PDF)32,95 €
- S. Umit KucukBrand Hate (eBook, PDF)53,95 €
- Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers (eBook, PDF)233,95 €
- Social Commerce (eBook, PDF)121,95 €
- Marketing Transformation: Marketing Practice in an Ever Changing World (eBook, PDF)161,95 €
- -22%11Georg FelserWerbe- und Konsumentenpsychologie (eBook, PDF)42,99 €
- -21%11Dialogmarketing Perspektiven 2016/2017 (eBook, PDF)54,99 €
-
- -35%11
- -22%11
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer Nature Switzerland
- Originaltitel: Proceedings of the 15th Biennial World Marketing Congress
- Seitenzahl: 953
- Erscheinungstermin: 11. Januar 2017
- Englisch
- ISBN-13: 9783319500089
- Artikelnr.: 53032583
- Verlag: Springer Nature Switzerland
- Originaltitel: Proceedings of the 15th Biennial World Marketing Congress
- Seitenzahl: 953
- Erscheinungstermin: 11. Januar 2017
- Englisch
- ISBN-13: 9783319500089
- Artikelnr.: 53032583
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.