61,95 €
61,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
61,95 €
61,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
Als Download kaufen
61,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Jetzt verschenken
61,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
  • Format: ePub

The eighth edition of The Media Handbook continues to provide a practical introduction to the media planning and buying processes.

  • Geräte: eReader
  • ohne Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 0.75MB
Produktbeschreibung
The eighth edition of The Media Handbook continues to provide a practical introduction to the media planning and buying processes.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Helen Katz is Executive Vice President, Research, at Publicis Media. She has an extensive professional background in media research and has taught advertising and media planning at Michigan State University, DePaul University, and the University of Illinois.