Theory and Practice of Corporate Social Responsibility (eBook, PDF)
Redaktion: Idowu, Samuel O; Louche, Celine
Alle Infos zum eBook verschenken
Theory and Practice of Corporate Social Responsibility (eBook, PDF)
Redaktion: Idowu, Samuel O; Louche, Celine
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Modern businesses and organizations understand that corporate social responsibility (CSR) has become an important factor for sustainable success. At the same time CSR has established itself as a widely accepted element of courses in managerial training and education. This book, designed to support CSR teaching, collects 14 essays that clearly illustrate and explain the benefits and challenges of socially responsible corporate policies.
Aligning theory and practice, the book focuses on four central themes: management, environment and sustainability, corporate social responsibility, and…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 3.7MB
- Corporate Social Responsibility in India (eBook, PDF)121,95 €
- Corporate Social Responsibility in Times of Crisis (eBook, PDF)105,95 €
- ISO 26000 - A Standardized View on Corporate Social Responsibility (eBook, PDF)73,95 €
- Responsibility and Governance (eBook, PDF)73,95 €
- Corporate Social Responsibility in Brazil (eBook, PDF)73,95 €
- Mandated Corporate Social Responsibility (eBook, PDF)73,95 €
- Corporate Social Responsibility in Poland (eBook, PDF)73,95 €
-
-
-
Aligning theory and practice, the book focuses on four central themes: management, environment and sustainability, corporate social responsibility, and accounting and financial reporting. Business students and experienced managers alike will find this book a valuable resource that helps them to discover the strong forces that link successful management with corporate social responsibility.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 284
- Erscheinungstermin: 6. Januar 2011
- Englisch
- ISBN-13: 9783642164613
- Artikelnr.: 43786545
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 284
- Erscheinungstermin: 6. Januar 2011
- Englisch
- ISBN-13: 9783642164613
- Artikelnr.: 43786545
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.