Ian Charles Jarvie
Towards a Sociology of the Cinema (ILS 92) (eBook, ePUB)
192,95 €
192,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
96 °P sammeln
192,95 €
Als Download kaufen
192,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
96 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
192,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
96 °P sammeln
Ian Charles Jarvie
Towards a Sociology of the Cinema (ILS 92) (eBook, ePUB)
- Format: ePub
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
First published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
- Geräte: eReader
- mit Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 1.36MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Ian Charles JarvieTowards a Sociology of the Cinema (ILS 92) (eBook, PDF)192,95 €
- Jamie A. LeeProducing the Archival Body (eBook, ePUB)41,95 €
- Carole M. CounihanAround the Tuscan Table (eBook, ePUB)56,95 €
- Satoshi HiguchiSomaesthetics and the Philosophy of Culture (eBook, ePUB)43,95 €
- Martin DalyKilling the Competition (eBook, ePUB)45,95 €
- Jon EricksonHousing the Homeless (eBook, ePUB)45,95 €
- British Comedy Cinema (eBook, ePUB)41,95 €
-
-
-
First published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Taylor & Francis eBooks
- Seitenzahl: 414
- Erscheinungstermin: 12. Mai 2014
- Englisch
- ISBN-13: 9781317854142
- Artikelnr.: 41066764
- Verlag: Taylor & Francis eBooks
- Seitenzahl: 414
- Erscheinungstermin: 12. Mai 2014
- Englisch
- ISBN-13: 9781317854142
- Artikelnr.: 41066764
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Introduction; Part 1 The Sociology of an Industry: Who Makes Films, How and Why?; Chapter 1 The Relevance of the Sociology of the Industry to the Sociology of the Medium-at-Large; Chapter 2 The Development of an Industry; Chapter 3 The Present Structure of Capitalist Production; Chapter 4 Roles and Recruitment to them; Chapter 5 Case Studies and Recapitulation; Part 2 The Sociology of an Audience: Who Sees Films and Why?; Chapter 6 The Role of the Audience in the Medium-at-Large; Chapter 7 Cinemagoing as a Social Institution; Chapter 8 The Screen Audiences; Part 3 The Sociology of an Experience: Who Sees Films and Why?; Chapter 9 The Role of Experience in the Medium-at-Large; Chapter 10 The Sociology of the Screen World; Chapter 11 The Western and the Gangster Film: The Sociology of Some Myths; Chapter 12 The Gangster-Spy; Chapter 13 The Musical; Part 4 The Sociology of Evaluation: How do We Learn about, and Appraise, Films?; Chapter 14 The Role of Evaluation in the Medium-at-Large; Chapter 15 The Structure of Promotion and Evaluation; Chapter 16 Towards an Objective Film Criticism;
Introduction; Part 1 The Sociology of an Industry: Who Makes Films, How and Why?; Chapter 1 The Relevance of the Sociology of the Industry to the Sociology of the Medium-at-Large; Chapter 2 The Development of an Industry; Chapter 3 The Present Structure of Capitalist Production; Chapter 4 Roles and Recruitment to them; Chapter 5 Case Studies and Recapitulation; Part 2 The Sociology of an Audience: Who Sees Films and Why?; Chapter 6 The Role of the Audience in the Medium-at-Large; Chapter 7 Cinemagoing as a Social Institution; Chapter 8 The Screen Audiences; Part 3 The Sociology of an Experience: Who Sees Films and Why?; Chapter 9 The Role of Experience in the Medium-at-Large; Chapter 10 The Sociology of the Screen World; Chapter 11 The Western and the Gangster Film: The Sociology of Some Myths; Chapter 12 The Gangster-Spy; Chapter 13 The Musical; Part 4 The Sociology of Evaluation: How do We Learn about, and Appraise, Films?; Chapter 14 The Role of Evaluation in the Medium-at-Large; Chapter 15 The Structure of Promotion and Evaluation; Chapter 16 Towards an Objective Film Criticism;