E. Weisman
Trade in Services and Imperfect Competition (eBook, PDF)
Application to International Aviation
40,95 €
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
40,95 €
Als Download kaufen
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
20 °P sammeln
E. Weisman
Trade in Services and Imperfect Competition (eBook, PDF)
Application to International Aviation
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 22.6MB
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 212
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9789400906716
- Artikelnr.: 43982725
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 212
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9789400906716
- Artikelnr.: 43982725
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
1 Aviation, Scope Economies and Services Trade.- 1.1 Liberalization Promotes Scope Economies.- 1.2 A Typical Traded Service.- 1.3 Trade in Services.- 1.4 Trade Policy Relevance.- 1.5 Structure.- 2 Aviation Facts.- 2.1 Regulated Markets.- 2.2 Deregulation and Liberalization.- 2.3 Economies in Aviation.- 2.4 Summary.- 3 Characteristics of Services.- 3.1 General Characteristics.- 3.2 Aviation Charateristics: a typical service.- 3.3 Why International Aviation Services?.- 4 Trade in Services.- 4.1 A Fresh Look.- 4.2 The Theory of Trade in Services.- 4.3 Empiricism in Trade in Services.- 4.4 Barriers to Trade in Services.- 4.5 Service and Development.- 4.6 Some GNS Issues.- 5 Trade in Aviation Services.- 5.1 Concepts.- 5.2 Theory and Empiricism.- 5.3 Comparative Advantage in Aviation.- 5.4 Aviation Services and Development.- 5.5 Aviation and Some GNS Issues.- 6 Modeling Aviation Services Trade.- 6.1 Determining output.- 6.2 Trade in aviation services.- 6.3 Summary.- 7 Empirical Research.- 7.1 Explaining Exports.- 7.2 Explaining Passengers Carried.- 7.3 Summary and Conclusions.- 8 Policy Conclusions.- 8.1 Aviation Policy.- 8.2 Trade Policy.
1 Aviation, Scope Economies and Services Trade.- 1.1 Liberalization Promotes Scope Economies.- 1.2 A Typical Traded Service.- 1.3 Trade in Services.- 1.4 Trade Policy Relevance.- 1.5 Structure.- 2 Aviation Facts.- 2.1 Regulated Markets.- 2.2 Deregulation and Liberalization.- 2.3 Economies in Aviation.- 2.4 Summary.- 3 Characteristics of Services.- 3.1 General Characteristics.- 3.2 Aviation Charateristics: a typical service.- 3.3 Why International Aviation Services?.- 4 Trade in Services.- 4.1 A Fresh Look.- 4.2 The Theory of Trade in Services.- 4.3 Empiricism in Trade in Services.- 4.4 Barriers to Trade in Services.- 4.5 Service and Development.- 4.6 Some GNS Issues.- 5 Trade in Aviation Services.- 5.1 Concepts.- 5.2 Theory and Empiricism.- 5.3 Comparative Advantage in Aviation.- 5.4 Aviation Services and Development.- 5.5 Aviation and Some GNS Issues.- 6 Modeling Aviation Services Trade.- 6.1 Determining output.- 6.2 Trade in aviation services.- 6.3 Summary.- 7 Empirical Research.- 7.1 Explaining Exports.- 7.2 Explaining Passengers Carried.- 7.3 Summary and Conclusions.- 8 Policy Conclusions.- 8.1 Aviation Policy.- 8.2 Trade Policy.