Travel and Lifestyle (eBook, PDF)
Redaktion: Li, Mimi; Shen, Han; Huang, Xiaoting
42,95 €
42,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
21 °P sammeln
42,95 €
Als Download kaufen
42,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
21 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
42,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
21 °P sammeln
Travel and Lifestyle (eBook, PDF)
Redaktion: Li, Mimi; Shen, Han; Huang, Xiaoting
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This engaging book presents nine empirical chapters that explore topics such as lifestyle entrepreneurship, lifestyle mobility, luxury experiences, and tourism-related well-being.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 8.56MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Health and Wellness Tourism (eBook, PDF)97,95 €
- Tourist Behavior (eBook, PDF)73,95 €
- COVID-19 Impact on Tourism Performance in Africa (eBook, PDF)137,95 €
- Tourism and Hospitality for Sustainable Development (eBook, PDF)161,95 €
- Susan HornerConsumer Behaviour in Tourism (eBook, PDF)54,95 €
- Ecotourism in Sub-Saharan Africa (eBook, PDF)46,95 €
- Susan L. SlocumThe Business of Sustainable Tourism Development and Management (eBook, PDF)45,95 €
-
-
-
This engaging book presents nine empirical chapters that explore topics such as lifestyle entrepreneurship, lifestyle mobility, luxury experiences, and tourism-related well-being.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 144
- Erscheinungstermin: 14. Dezember 2021
- Englisch
- ISBN-13: 9781000511260
- Artikelnr.: 62861221
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 144
- Erscheinungstermin: 14. Dezember 2021
- Englisch
- ISBN-13: 9781000511260
- Artikelnr.: 62861221
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Mimi Li is Associate Professor in the School of Hotel and Tourism Management at The Hong Kong Polytechnic University. Dr. Li is specialized in tourism marketing, tourist behavior, tourism planning, and China tourism related issues. Xiaoting Huang is Professor in the Department of Tourism Management at Shandong University. She is specialized in tourists' space-time behavior, tourism planning, and travel mobile behavior issues. Han Shen is Professor in the Tourism Department at Fudan University, Shanghai, China. She is specialized in consumer behavior, city branding, destination marketing, and advertising.
1. The reflexive self-project of "lifestyle entrepreneurial migrants" 2. Role Shifting Between Entrepreneur and Tourist: A Case Study on Dali and Lijiang, China 3. Dining at luxury restaurants when traveling abroad: incorporating destination attitude into a luxury consumption value model 4. China watching: luxury consumption and its implications 5. "It is a way of life": detecting Chinese students' wellbeing during the Spring Festival homecoming 6. Modeling the perception of walking environmental quality in a traffic-free tourist destination 7. "I deserve a break!": how temporal landmarks and the perception of deservingness influence consumers' travel motivation and intention 8. Towards the recovery mechanisms of leisure travel experiences: does the length of vacation matter? 9. Listening to the murmur of water: essential satisfaction and dissatisfaction attributes of thermal and mineral spas
1. The reflexive self-project of "lifestyle entrepreneurial migrants" 2. Role Shifting Between Entrepreneur and Tourist: A Case Study on Dali and Lijiang, China 3. Dining at luxury restaurants when traveling abroad: incorporating destination attitude into a luxury consumption value model 4. China watching: luxury consumption and its implications 5. "It is a way of life": detecting Chinese students' wellbeing during the Spring Festival homecoming 6. Modeling the perception of walking environmental quality in a traffic-free tourist destination 7. "I deserve a break!": how temporal landmarks and the perception of deservingness influence consumers' travel motivation and intention 8. Towards the recovery mechanisms of leisure travel experiences: does the length of vacation matter? 9. Listening to the murmur of water: essential satisfaction and dissatisfaction attributes of thermal and mineral spas