49,95 €
49,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
25 °P sammeln
49,95 €
49,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
25 °P sammeln
Als Download kaufen
49,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
25 °P sammeln
Jetzt verschenken
49,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
25 °P sammeln
  • Format: ePub

This text analyzes brands from the point of view of modern marketing theory. It deals in detail with the role of advertising in creating, building and maintaining strong brands - the lifeblood of any long-term marketing campaign. Recommendations for developing better advertising are included.

  • Geräte: eReader
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 2.79MB
Produktbeschreibung
This text analyzes brands from the point of view of modern marketing theory. It deals in detail with the role of advertising in creating, building and maintaining strong brands - the lifeblood of any long-term marketing campaign. Recommendations for developing better advertising are included.

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
David M Jones, Jan S. Slater