Marktplatzangebote
2 Angebote ab € 5,00 €
  • Gebundenes Buch

Für Studierende der wirtschaftswissenschaftlichen Richtung, die Spanisch lernen, und für Manager und Mitarbeiter von Unternehmen im deutschsprachigen Raum vermittelt dieses Sprachwerk zehn zentrale (internationale) Marketing-Themen praxisorientiert.

Andere Kunden interessierten sich auch für
Produktbeschreibung
Für Studierende der wirtschaftswissenschaftlichen Richtung, die Spanisch lernen, und für Manager und Mitarbeiter von Unternehmen im deutschsprachigen Raum vermittelt dieses Sprachwerk zehn zentrale (internationale) Marketing-Themen praxisorientiert.
Autorenporträt
Jesús Padilla Gálvez is a Spanish philosopher. His principal expertise is in philosophy of language. He is known for his exegesis of the work of Ludwig Wittgenstein. Studied Philosophy, History and Mathematics at the University of Cologne (Germany) and was awarded the M.A. in 1983 and a Dr. phil. in Philosophy in 1988. He was Research Assistant at the University of Murcia (Spain) and later held the post of Associate Professor for Logic and Philosophy of Language at the University of León (Spain). From 1994-99 he was Visiting Professor at the Johannes Kepler University in Linz (Austria). Since 1999 he has been Professor at the University of Castilla-La Mancha in Toledo (Spain).